Pułapki na myszy?
A co chce nabyć Twój klient?
Brak myszy!
Nie sprzedawaj pułapek na myszy - tylko rozwiązanie w postaci braku myszy. O udanej sprzedaży możemy mówić wtedy, gdy produkt pasuje do potrzeb, wartości, uczuć klienta.
Pamiętaj, iż klient nie kupuje produktu - kupuje tylko uczucie - zadowolenia, pewności, poczucie własnej wartości? Celem każdej dobrze przygotowanej reklamy jest powiązanie pozytywnych odczuć klienta z konkretnymi klientami. Przecież nie kupujemy wybielającej pasty do zębów - kupujemy białe, lśniące zęby - lub co najmniej ich obietnicę.
Pamiętaj, iż klient nie kupuje produktu - kupuje tylko uczucie - zadowolenia, pewności, poczucie własnej wartości? Celem każdej dobrze przygotowanej reklamy jest powiązanie pozytywnych odczuć klienta z konkretnymi klientami. Przecież nie kupujemy wybielającej pasty do zębów - kupujemy białe, lśniące zęby - lub co najmniej ich obietnicę.
Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy na nasze szkolenia podczas których nauczysz się jak skutecznie "oczarować" klienta. W szkoleniu handlowców stosujemy zasadę - "praktycy praktykom" oraz "najnowsza i sprawdzona wiedza". Zaprezentowane techniki sprzedaży działają w praktyce. Być może nie jest to najlepsze szkolenia - jest to natomiast skuteczna sprzedaż w czystej postaci. Do zobaczenia!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz