Dlaczego sprzedaje się więcej szminek?

Rządzący oraz biznesmeni się cieszą, gdyż święta Bożego Narodzenia to przede wszystkim wzrost obrotów handlowych, a to przekłada się w prosty sposób na wpływy biznesowe. Zarządzający branżą kosmetyczna wskazują na znaczny wzrost - rok do roku - sprzedaży kosmetyków, zarówno znanych marek, jak i tych "niemarkowych". Czy można to jakoś inaczej interpretować?

Twórca i Prezes Estee Lauder - Leonard Lauder zauważył, iż w czasie kryzysu zaczyna działać tzw. efekt szminki. Ponieważ kobiety nie mogą sobie pozwolić na większe zakupy, jak np. ubrania - kupują drobne kosmetyki, jak choćby nową szminkę - aby sprawić sobie drobną przyjemność.
Czy zatem powinniśmy cieszyć się ze zwiększonej sprzedaży szminek - odpowiedzcie sobie sami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz