Poznaj siebie

Kiedy przyjdziesz do mnie po raz pierwszy, będę chciał się dowiedzieć jak najwięcej o Tobie tak, aby jak najlepiej Ci pomóc. Zatem będę zachęcał Ciebie do poznania samego siebie. Zapewne podczas sesji padną poniższe pytania.


Zachęcam Cię, aby poświęcić na pracę z poniższymi pytaniami odpowiednią ilość czasu tak, abyś mógł zrobić to dobrze.
A zatem:
  • Co powoduje, że czuję się szczęśliwa/szczęśliwy?
  • Czego w życiu poszukuję?
  • Co jest dla mnie w życiu najważniejsze?
  • Jak chcę się czuć? (podaj szczegółowy opis, słowa „szczęśliwy”, „bogaty” są zbyt ogólne)
  • Co mnie interesowało w przeszłości?
  • Gdybym mogła/mógł zrobić absolutnie wszystko, co bym wybrała/wybrał?
  • Co może polepszyć moje życie?
  • Co mi przeszkadza w realizacji planów?
  • Wszystkie moje plusy, zalety i cechy, które uważam za wartościowe?
  • Kto i co najbardziej wpłynęło na moje poglądy?
  • Jakie źródła informacji są dla mnie najbardziej wiarygodne?
  • Kto jest dla mnie autorytetem?
Pytania mogą Ci się wydać łatwe, ale niech to Cię nie zwiedzie. Szczera odpowiedź na nie prowadzi do głębszego poznania samego siebie.

Do usłyszenia.



źródło pytań: G. Tallar, ABC Inteligencji Emocjonalnej w praktyce, Warszawa 2002.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz