Jeżeli nadal naiwnie sądzisz, że sam podejmujesz decyzje zakupowe, że są one świadome, że jesteś racjonalną istotą myślącą - a nie boisz się poznać prawdy, która wprowadza w tajniki funkcjonowania Twojego mózgu - to już czas przeczytać tę książkę.
Jest ona niewątpliwie czymś więcej niż tylko dobrą podstawą pod nową psychologię sprzedaży. Pokazuje bowiem, co dzieje się wewnątrz naszego mózgu, kiedy decydujemy o tym, czy coś (ktoś) nam się podoba czy nie - tym samym czy chcemy to posiadać czy też pożądać.
Pamiętaj jednak, iż ta wiedza ma swoją cenę - kiedy ją przeczytasz Twoje zakupy nie będą już takie jak przedtem - będziesz je czynił bardziej świadomy, a co najmniej będziesz zdawał sobie sprawę z części procesów dziejących się w Twojej głowie.
Czy jesteś na to gotowy?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz